שירותי המשרד

רשלנות רפואית

ידיעות מתפרסמות חדשות לבקרים בדבר תביעות רשלנות רפואית במדינתנו על אף כי מדובר בתחום יחסית בתחילת דרכו במדינה, שקיבל תפנית ומודעת יתרה בשנים האחרונות.

רשלנות רפואית היא ביצוע של הליך רפואי מסוים על צוות רפואי (או צוות מסייע) במוסד רפואי או באופן פרטי, אשר בוצע בצורה לא נכונה וגרם נזק למטופל.

למשל, באבחון שגוי או מאוחר, שבו רופא קופת החולים אבחן מחלת הסרטן אצל מטופל, שנים לאחר התפרצות המחלה וזאת בניגוד לסטנדרט הרפואי המקובל.

רשלנות רפואית יכולה להיגרם אף בניתוח, שבו במהלך הניתוח התרשל הרופא או ביצע פעולה מסוימת ברשלנות, אשר גרמה למטופל נזק ונכות לכל ימי חייו.

כאן המקום לציין כי לא כל נזק ו/או אבחון שגוי שנגרם ע”י רופא ו/או מוסד רפואי הינו רשלנות רפואית.

לכן לאחר מקרה הרשלנות, חשוב להיוועץ עם עו”ד מנוסה בתחום הרשלנות הרפואית, אשר ינתח את המקרה ואף יתייעץ עם מומחים רפואיים בתחום, לבחינה מדויקת של הרשלנות וסיכויי התביעה.

במילים אחרות, גם אם אנחנו בטוחים כי הזק שנגרם לנו לאחר קבלת טיפול רפואי הינו באחריותו המוחלטת של הרופא המטפל ו/או המבצע של ההליך הרפואי חשוב להגיע לפגישת ייעוץ עם עו”ד לניתוח המקרה ובדיקת סיכויי ההצלחה.

ברשלנות רפואית חשוב להיות בליווי עו”ד צמוד ומלא החל מהרגע הראשון ועד קבלת הפיצוי.

חברות הביטוח בכלל ובתי החולים בפרט, הינם גופים גדולים וחזקים אשר יעשו כל שביכולתם לעכב ולהרחיק אתכם מקבלת הפיצוי לו הנכם זכאים על פי דין.

הם יביאו חוות דעת שונות ואף יפנו למשרדי עו”ד וזאת כפי שצוין מעלה, להרחיק אתכם מהפיצוי אותו הנכם זכאים לקבל.

ליווי צמוד על ידי עו”ד מהרגע הראשון, יבטיח כי במידה והנכם זכאים לפיצוי בעקבות רשלנות רפואית של רופא/מוסד רפואי, אתם תקבלו את מה שמגיע לכם וזאת בעקבות הרשלנות.

אל תתפשרו ואל תתמהמהו, במידה והנכם עברתם הליך רפואי רשלני אשר הותיר בכם נזק, פנו לעו”ד לבירור זכויותיכם במהרה, לצורך קבלת הפיצוי המקסימלי מטעם המוסד הרפואי וחברת הביטוח.

משרד עו”ד סטרול ושות’, מתמחה בהוצאת הפיצוי המקסימלי מחברות הביטוח והמוסדות הרפואיים, תוך ליווי צמוד ומלא של הלקוח החל מהרגע הראשון ועד קבלת הפיצוי המקסימלי לו הלקוח זכאי.

צרו קשר עוד היום – לקבלת הפיצוי המקסימלי המגיע לכם.

אנחנו כאן כדי לעזור לך